یگانهیگانه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

وبلاگ خواهرانه ریحانه و یگانه

پست جدید گذاشتم🥳🥳حمایت یادتون نره

یه نکته

1399/3/21 12:26
134 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .

خوبید ؟ 

تو قرنطینه ی کرونا چی کار می کنید؟ 

راحت بیرون میرید یا هنوزم رعایت می کنید ؟

به نظرتون کرونا تموم شده یا هنوز ادامه داره؟ 

اها می خواستم بگم من ریحانه ام و خواهر بزرگ ترم که دارم براتون می نویسم و باید بگم همه مطلب های قبل رو یگانه خودش به تنهایی نوشته و برای این خیلی خوشحالم .

و خواستم بگم که مارو قاطی نکنید شما چه پیشنهادی برای اینکه مطلب هامون قاطی نشه دارید ؟

راستی هم سوال بالا و هم سوال های اول پست رو جواب بدید و ما رو دنبال کنید :×

ممنون خدانگهدار !

 

پسندها (3)

نظرات (5)


21 خرداد 99 14:09
⭕کارهای مختلف
⭕هنوز کلی رعایت میکنیم
⭕هنوز ادامه داره

⭕✴خیلی کار ها میتونین بکنید ، مثلا اینکه بهد از نوشتن موضوع ، تو پرانتز بنویسید یگانه ، یا ریحانه . یا اینکه زیر مطلب اسمتون رو بنویسید.
کارهای دیگه ای هم میتونید بکنید😉
ریحانه و یگانه
پاسخ
ممنون از پاسخت عزیزم 🙂

21 خرداد 99 15:04
خواهش میکنم😊
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
21 خرداد 99 15:08
سلام
ما خوزستانیم و وضعیت کماکان قرمزه و هنوز رعایت میکنیم

میتونید همون اول متن توی پرانتز اسمتونو بنویسید😉
ریحانه و یگانه
پاسخ
ممنون از جوابت 
SujinSujin
29 خرداد 99 16:13
سلام در قرنطینه فیلم خوبه من میبینم زیاد و رعایت میکنیم و کرونا هم ادامه دارد و اینکه هر وقت میخواهید چیزی بنویسید اولش بنویسید ریحانه یا یگانه
SujinSujin
29 خرداد 99 16:14
سلام من وبلاگ شما را دنبال کردم شما هم مارو دنبال کنید